Sunday, October 9, 2011

funny. but true.

mase on d way balek dri melake ke TBS kan. mcm2 la nmpak. hehe
gelagat manusia, agak macam kurang menyenangkan. 
here the story. 








aku sampai TBS lebih kurg pkul 9. so aku bergegas ke tmpat ERL nk ke putrajaya sentral. elok sedang la. train pkul 9.10. ukeyh la kan. mse tu mmg da gntok gile arh. jalan2 smpai kat tempat tggu. ade due orang minah salleh gn mamat african kan. dye nk trun cyberjaya kot. mybe study kat MMU. lebih kurang 2 minit tggu train pun smpai. 
"please push the button to open the door" 
ade org tlg pushkan ntok kiteorg. 
then msok2, crik la tmpat dduk. 
da duduk. train pn bjalan. kat sebelah aku, ade minah saleh gn mamat african tu kan. 
they sat with a young lady. young i think sbb muke dye xnmpak mcm tua ke. mybe 20 sumthing. 
xkisah la lg bab tu kan. aku tdgar la minah saleh tu ngadu pasal ape ntah kat mamat tuh. but she seem so frustrated with someone. then aku pndang je la mereka yg dduk kat sblah kan. ttibe..
jeng jeng jeng. 
guess ape yg aku nampak, 
the young lady do something. inappropriate. 
so  embarrassing. aku tak tau la klau dye tawu malu ke x kan. 
hehe
watch this. 



























         
ni la dye buat. dengan selamba badak je. aku yg tgok pn malu. depan two foreigners even dyeowg xnmpak pon. aku nmpak. but korg msti je slalu nmpak org pick their nose in front of people rite?
dyeowg tak rase pape ke?
shame maybe?


urghh. tensen nengokkan. hahaha. klaka sungguh.
bukan sekali. but berkali-kali. 
kind a digusting la jugak. 
tak manis kak oi. orang pandang.
memang org tak pandang. tapi.....
aku pandang dan lihat dengan jelas. haha 

hee. time kaseh sudi membace. ;)

No comments:

Post a Comment