Tuesday, June 7, 2011

new family mmbers. ~ wahaha

ye. new family mmber. means btambah lg laaaaaaaa perbelanjaan satu rumah. waaa.
hehe. bukan sorg yer. tp tige taw. wuhuu haa amek kaw tige skali. dasyat en?? 
herm mereke sampai kt rumah lebih kurang pkul 9 lebih mlm la. hmm 
mule2 mak aku mcm tak menerime la mereka bertiga. tetapi setelah melihat kecomelan dan mendengar kenyaringan suare mereka bertige. akhirnye my mom accept jugak la kan. nanti kalau nak biarkan mereka bertige 'menyanyi' marah pulak jiran jiran kawasan sekitar rumah aku nih.

so nk dipendekkan cerite.
mereke bertiga pon dduk la umah aku. hehe
skrg ni da dekat sebulan. dyeorg lepak ruma aku.
haha.
na tawu sape?
jeng jeng jeng .......
-
-
-
-






.
.
...
..
.


ni name dye Pedr0. 

yg hitam2 campor kaler laen tu. kiteorg panggil dye headboy ngn headgirl hehe. 

comel kan ? skng ni da besar da. da berlari2. da pandai maen. mcm2 lg la dye buat. maen sorok2 dgn kiteorg. 
heee. sweet kan? 

one more thing, those three cats was given to me fr0m my beloved. 
dye jumpe baby kitten tu dekat highway, cian kan. 
klaw la dye ta amek mse on de way nk gi tempat aku ritu, msty beby2 kitten ni da xde. 
warggghh!! sape plak yg buang beby kuceng nih. ish2. sadis betul la. 
nseb baek. da selamat da bermaen2 di rumah aku. 

dats all for now. tata



hee. time kaseh sudi membace. ;)

No comments:

Post a Comment