Friday, January 7, 2011

kepergianmu..

jauh dalam lubuk hati
tak pernah merelai pemergaian mu
namun aku sedar
tidak ada guna nya aku menahan kamu di sini
di sini bkn nya tempat kamu
tempat kamu pastinya lebih baek dari sini
bkn aku sengaja tidak merelakannya
tetapi hati ini terlalu menyayangimu
walau hanya sekejap perhubungan kita
mungkin kita tidak ditakdirkan untuk bersama
mungkin juga kita tidak ditakdirkan untuk bersua muka
untuk pertama kali dan mungkin yg terakhir..
bkn sengaja untuk tidak menziarahi pusara mu
namun hati ini tidak cukup tabah untuk melalui nya
hanya mampu ku kirimkan doa dari jauh
maafkan aku jika aku pernah melukakan hati mu
sepanjang perhubungan kita
moga kita bertemu di dunia yg laen
di sana yang kekal selamanya
hee. time kaseh sudi membace. ;)

No comments:

Post a Comment